Freshdesk - Takımları birleştirerek üstün müşteri desteği sağlayın.
Freshdesk, müşteri destek biriminizden daha çok tüm çalışanlarınızın kullanması amaçlanan bir destek işbirliği aracıdır. Her departmanın üstün müşteri hizmeti sunumuna katkıda bulunabilmesi ve soruların doğru cevaplandırılmasını sağlamak için gerekli araçları sunmayı hedefler.
Herkesin kullanabileceği destek yazılımı
Freshdesk, müşteri destek ve işbirliği araçları paketi sunar. Bilet takibi, kullanıcılara müşterileri takip etme imkanı sağlarken, kullanıcılar arasında özel iletişim notları da sağlar. Çoklu kanal desteği, e-posta, Facebook veya SMS gibi çeşitli kaynaklardan gelen soruların tek bir yerde takip edilmesini sağlar. Dahili telefon kanalı, ek donanım olmadan telefon desteği sağlamanıza olanak tanır. Canlı sohbet, sitenizdeki müşterilerle anında bağlantı kurmanıza olanak tanıyan bir uygulamadır ve geri bildirim uygulaması müşterilerin size değerli bilgiler bırakmasını sağlar. Freshdesk ayrıca beyaz etiketli bir destek portalı sağlar, böylece kendi markanız ve tasarımınızla web sitenizde bilgi tabanları, destek hizmetleri ve forumlar oluşturmak için kullanabilirsiniz.
Müşterilerinizi mutlu tutun
Freshdesk tarafından sağlanan müşteri hizmeti seçeneklerinin zenginliği, neredeyse tüm işletme türleri için uygun olması gerektiği anlamına gelir. Destek taleplerinizi herkesin erişebileceği bir yerde birleştirerek hızlı dönüş süreleri ve üstün sonuçlar elde etmek mümkündür.
Freshdesk hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer Freshdesk denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!